POLITYKA I CELE JAKOŚCI

Nadrzędnym celem polityki jakości Rusak Business Services Sp. z o.o. jest zaspokajanie potrzeb i spełnienie oczekiwań naszych Klientów w sektorze wysokiej jakości usług logistycznych, spedycyjnych i celnych.

Zobowiązując się do ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością (SZJ)obejmującego Wewnętrzny System Kontroli (WSK), określamy następujące strategiczne cele jakości: 

  • budowanie trwałych i pozytywnych relacji, zarówno z Klientami, dostawcami, jak i wewnątrz firmy,
  • budowanie wizerunku wiarygodnego partnera handlowego,
  • rozszerzenie asortymentu świadczonych usług na rynku oraz poszerzanie dostępu do rynku innych krajów,
  • utrwalanie znaku firmowego jako gwaranta jakości,
  • optymalizowanie kosztów oferowanych usług.

 

Cele te są realizowane przez:

  • dostarczanie usług nowoczesnych i innowacyjnych w pełni profesjonalnie zaprojektowanych i realizowanych,
  • uwzględnianie kontekstu organizacji oraz ryzyk i szans,
  • zaangażowanie zarówno całej kadry kierowniczej, jak i wszystkich pracowników w pracę na rzecz jakości,
  • ciągłe doskonalenie SZJ, ukierunkowane na integrację z innymi systemami zarządzania,
  • współpraca z Klientami w celu poznania ich potrzeb i oczekiwań,
  • partnerską współpracę z dostawcami,
  • doskonalenie wewnętrznej komunikacji w firmie,
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników,
  • doskonalenie środowiska pracy i infrastruktury.

oraz w zakresie Wewnętrznego Systemu Kontroli:

  • nadrzędność polityki jakości w stosunku do polityki kreowania przychodów,
  • zaniechanie obsługi obrotu towarowego, gdy jest on sprzeczny z prawem krajowym i międzynarodowym,
  • rygorystyczne egzekwowanie zasad WSK na wszystkich stanowiskach pracy,
  • nadzór Pełnomocnika ds. SZJ nad przebiegiem procesów WSK

Zadowolenie i satysfakcja Klientów oraz pracowników jest warunkiem trwałego powodzenia firmy.

Kierownictwo firm deklaruje, że wszyscy pracownicy współtworzą treść Polityki Jakości, a tym samym identyfikują się z jej celami i respektują założenia Systemu Zarządzania Jakością, a najwyższe kierownictwo ponosi odpowiedzialność za skuteczność SZJ.

 

Tomasz Rusak

Prezes Zarządu

Warszawa, dnia 30.03.2018

 

Certyfikat AEO

Upoważnionego Przedsiębiorcy posiadamy od 2009 roku. Skomplikowany proces certyfikacji zweryfikował RUSAK Business Services jako firmę rzetelną pod względem finansowo-księgowym, spełniającą najbardziej restrykcyjne wymogi dotyczące polityki bezpieczeństwa informacji. Posiadanie certyfikatu AEO pozwala nam korzystać z uproszczeń proceduralnych ze strony organów celnych i prowadzić skuteczny outsourcing.

Certyfikat AEO

Certyfikat ISO uzyskaliśmy w 2004 roku – posiadając certyfikat systemu zarządzania jakością spełniamy wymagania normy PN-EN ISO 9001-2009.

Certyfikat ISO
Certyfikat ISO

Certyfikat WSK uzyskaliśmy wdrażając Wewnętrzny System Kontroli, który umożliwia nam obsługę towarów strategicznych – podwójnego zastosowania i uzbrojenia.

Certyfikat WSK